Toimipaikat ja hinnasto

Vastaanotto tällä hetkellä ainoastaan Helsingissä eri toimipisteissä sekä Tikkurilassa:

Malmin vastaanotto: Viljatie 4C, 2. krs Malmilla (Laki- ja Kiinteistötoimisto Himbergin tiloissa)

Malmin juna- ja bussiasemalta noin 300m.
Varaa aika nettiajanvarauksesta yläpalkista tai ota yhteyttä mieliliike(at)gmail.com tai p. 0400 106500, jos et löydä ajanvarauksesta itsellesi sopivaa aikaa. Tällä hetkellä vapaita aikoja löytyy valitettavasti vasta 2-6 viikon päästä. Etävastaanottoaikoja on saatavilla jonkin verran ilta-aikoina, niistä kannattaa tiedustella tekstiviestillä tai sähköpostitse. Maksutapa: pankkikortti tai laskutus.

Hinnat:

  • Fysioterapia 40min 65 €, 70min 95 € ja 120min 135 € (alv 0%).
  • Coaching  70min 120 € ja 120min 170 € (sis.alv 24%). Huom. Coaching ja työnohjaus laskutetaan Bodysense Coaching -yrityksen kautta.

Pidemmissä, yli 5 kerran terapia- tai coachingprosesseissa on mahdollista neuvotella käyntihintaa hieman alemmaksi.


Terveystalo

Ajanvaraus www.terveystalo.com, hae aikoja Asiantuntijat-kohdasta nimihaulla ’Karita Palomäki’ (Fysioterapian kautta aikojani ei löydy, koska erikoisalani on vain psykofyysinen fysioterapia).

  • Terveystalo Pasila Ratapihantie 11, tiistaisin ja keskiviikkoisin v. 2024 alkaen.
  • Tikkurila/Dixi (Tikkurilan asema), torstaisin.

Hinta: 60 min 130 € (psykofyysinen fysioterapia/erityisfysioterapia, lisäksi kantamaksu ja toimistomaksu).


META-Health Coaching hinnasto:

  • Alkutilanteen kartoitus puhelimitse/Zoomin tms. kautta maksuton (noin 15 min, varaa aika!)
  • META-Health Analyysi noin 110 min 160 € (sis. alv 24%); mahdollista myös etänä.
  • Kirjallinen yhteenveto käynnistä erillisenä veloituksena 30 €, lähetetään postitse asiakkaalle.
  • Psykofyysinen fysioterapia 60 min 90 €, 110 min 130 € (coachingina hinta 110/160€ sis.alv 24%).

HUOM. META-Health vastaanotto on vain Malmilla!

*  *  *  *  *

Jos joudut perumaan käyntisi, teethän sen ajoissa, viimeistään edeltävänä päivänä klo 18 mennessä!
Voit jättää sähköposti- tai tekstiviestin, tai viestin puhelimeni vastaajaan.
Tämän jälkeen perutuista tai perumatta jätetyistä ajoista veloitetaan täysi maksu.

*  *  *  *  *

Kuluttajainfo:

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

OTA YHTEYTTÄ:

mieliliike@gmail.com tai p. 0400 106500